Copyrights

Η αντιγραφή αναρτήσεων για προσωπική χρήση είναι ελεύθερη. Εάν επιθυμείς να αντιγράψεις κείμενα με σκοπό την περαιτέρω διάδοσή τους, είναι υποχρεωτική η αναφορά προέλευσης (βλ. παρακάτω άδεια). Εάν δείτε σε αυτή τη σελίδα κείμενα ή οτιδήποτε άλλο στα οποία είστε νόμιμος κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων και δεν αναγράφεται πηγή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μου.
Άδεια Creative Commons
Το karanik.gr διέπεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Greece.

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Τηλεφωνικες ψηφιακες υπηρεσιες.

 ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
 ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 
(OTE-WIND-FORTHNET-HOL)



1. Απόκρυψη Αριθμού πριν από κάθε κλήση

Η υπηρεσία Απόκρυψης Αριθμού χρησιμοποιείται για να μην εμφανίζεται ο αριθμός σας σε σταθερό ή κινητό που έχει Αναγνώριση Κλήσης. Έχεις τη δυνατότητα κάθε φορά να επιλέγεις αν θα εμφανίζεται ο αριθμός σου στην οθόνη του τηλεφώνου που καλείς.

Χρήση:
Πληκτρολόγησε * 31 # και τον αριθμό τηλεφώνου που επιθυμείς να καλέσεις (π.χ. *31#2102345678)


2.Φραγή Εξερχόμενων Κλήσεων


Η υπηρεσία Φραγής Εξερχόμενων Κλήσεων σου προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξεις την φραγή ορισμένων ή όλων των εξερχόμενων κλήσεων από το τηλέφωνό σου.

Η Ενεργοποίηση και η Απενεργοποίηση της υπηρεσίας Φραγής Εξερχομένων Κλήσεων γίνονται από εσένα με τη χρησιμοποίηση ενός Προσωπικού Κωδικού (Password) της επιλογής σου & τον αντίστοιχο Κωδικό Αριθμό Φραγής. Ο αρχικός Προσωπικός Κωδικός (Default Password) είναι 1111.

Χρήση Υπηρεσίας

  • Ενεργοποίηση Φραγής Κλήσεων. Πληκτρολογείς: * 3 4 * Password * Κωδικός Αριθμός Φραγής και #
  • Επιβεβαίωση Φραγής Κλήσεων. Πληκτρολογείς: * # 3 4 #
  • Απενεργοποίηση Φραγής Κλήσεων. Πληκτρολογείς: # 3 4 * Password και #
  • Απενεργοποίηση Φραγής Κλήσεων για ένα μόνο τηλεφώνημα. Πληκτρολογείς: ##3 4 * Password και # και τον αριθμό που επιθυμείς να καλέσεις
  • Αλλαγή Προσωπικού Κωδικού (Password). Πληκτρολογείς: * 0 3 1 * Παλιό Password * Καινούργιο Password * Καινούργιο Password και #
Επίλεξε την Κατηγορία Φραγής που επιθυμείς και πληκτρολόγησε τον αντίστοιχο Κωδικό Αριθμό Φραγής.
          
Κωδικοί Αριθμοί Φραγής ανά Κατηγορία Φραγής
Κατηγορία Φραγής Φραγή Κλήσεων Κωδικός Αριθμός Φραγής
Ολοκληρωτική Φραγή – Παιδική Ασφάλεια Όλες (εκτός από Κλήσεις Πρώτης Ανάγκης) 1
Αριθμοί Υψηλής Χρέωσης Φραγή Κλήσεων προς Αριθμούς της μορφής:
901xxxxxxx, 909xxxxxxx, 825xxxxxxx, 850xxxxxxx, 875xxxxxxx, 14xxx
2
Αριθμοί Υψηλής Χρέωσης, Διεθνείς, Inmarsat Φραγή Διεθνών & Inmarsat Κλήσεων.
Φραγή Κλήσεων προς Αριθμούς της μορφής:
901xxxxxxx, 909xxxxxxx, 825xxxxxxx, 850xxxxxxx, 875xxxxxxx,14xxx
3
Αριθμοί Υψηλής Χρέωσης, Διεθνείς, Inmarsat & Κινητά Φραγή Διεθνών & Inmarsat Κλήσεων.
Φραγή Κλήσεων προς Κινητά, Προσωπικούς Αριθμούς & Αριθμούς της μορφής:
901xxxxxxx, 909xxxxxxx, 806xxxxxxx, 812xxxxxxx, 825xxxxxxx, 850xxxxxxx, 875xxxxxxx,14xxx
4
Ολοκληρωτική Φραγή Κλήσεων εκτός από Αστικές Φραγή Υπεραστικών, Διεθνών & Inmarsat Κλήσεων.
Φραγή Κλήσεων προς Κινητά, Προσωπικούς Αριθμούς, Σύντομους Κωδικούς (εκτός από Κωδικούς Πρώτης Ανάγκης) & Αριθμούς της μορφής:
901xxxxxxx, 909xxxxxxx, 806xxxxxxx, 812xxxxxxx, 825xxxxxxx, 850xxxxxxx, 875xxxxxxx, 896xxxxxxx, 899xxxxxxx,
5

Σημειώσεις:

  • Δεν είναι δυνατή η Φραγή Κλήσεων προς Αριθμούς Πρώτης Ανάγκης
  • Η Φραγή Κλήσεων προς Αριθμούς της μορφής 800xxxxxxx, 801xxxxxxx & 807xxxxxxx είναι δυνατή μόνο μέσω του κωδικού αριθμού φραγής 1
 

3. Προώθηση Κλήσης

Κατηγορίες Εκτροπής:

1. Όταν το τηλέφωνό σου είναι κατειλημμένο
  • Ενεργοποίηση: Πληκτρολογείς * 6 7 * τον αριθμό τηλεφώνου που επιθυμείς να γίνει η εκτροπή και # (π.χ. *67*2102345678#)
  • Απενεργοποίηση: Πληκτρολογείς # 6 7 #
  • Επιβεβαίωση: Πληκτρολογείς * # 6 7 #

2. Όταν το τηλέφωνο σου δεν απαντά
  • Ενεργοποίηση: Πληκτρολογείς * 6 1 * τον αριθμό τηλεφώνου που επιθυμείς να γίνει η εκτροπή και # (π.χ. *61*2102345678#)
  • Απενεργοποίηση: Πληκτρολογείς # 6 1 #
  • Επιβεβαίωση: Πληκτρολογείς * # 6 1 #


3. Όταν όλες σας οι κλήσεις σου μεταφέρονται απευθείας σε κάποιο άλλο τηλέφωνο
  • Ενεργοποίηση: Πληκτρολογείς * 2 1 * τον αριθμό τηλεφώνου που επιθυμείς να γίνει η εκτροπή και # (π.χ. *21*2102345678#)
  • Απενεργοποίηση: Πληκτρολογείς # 2 1 #
  • Επιβεβαίωση: Πληκτρολογείς * # 2 1 #


4. Αναμονή / Κράτηση Κλήσης
Η υπηρεσία Ένδειξης Αναμονής Κλήσης χρησιμοποιείται για να μην χάνεις καμία εισερχόμενη κλήση. Ειδοποιήσαι μέσω ηχητικού σήματος ενώ ήδη μιλάς, ότι κάποιος άλλος σε καλεί.
  • Ενεργοποίηση: Πληκτρολόγησε * 4 3 #
  • Απενεργοποίηση: Πληκτρολόγησε # 4 3 #
  • Επιβεβαίωση: Πληκτρολόγησε * # 4 3 #

Επιλογές:
Όταν ακούς την ένδειξη Αναμονής Κλήσης έχεις 2 επιλογές:

1. Να κλείσεις τον πρώτο συνομιλητή και να μιλήσεις με τον δεύτερο πληκτρολογώντας [R] ή [Recall] ή [Flash] ή πατώντας το άγκιστρο του τηλεφώνου σου.

2. Να κρατήσεις σε αναμονή τον πρώτο συνομιλητή και να μιλήσεις με τον δεύτερο πληκτρολογώντας [R] και 2 ή [Recall] και 2 ή [Flash] και 2 ή πατώντας το άγκιστρο του τηλεφώνου σου και 2.

Μπορείς αν θέλεις να αγνοήσεις την κλήση και να συνεχίσεις τη συνομιλία σου. Μετά την πάροδο 40΄΄ περίπου ο χαρακτηριστικός ήχος που σε ενημερώνει ότι υπάρχει κλήση σε αναμονή, σταματάει.

Σε περίπτωση που έχεις ενεργοποιήσει την αναμονή κλήσης και η γραμμή σου είναι κατειλημμένη, ο καλών ακούει είτε το μήνυμα: 'Η κλήση σας είναι σε αναμονή, παρακαλούμε μην κλείσετε αν δεν ακούσετε σήμα κατειλημμένου', είτε σήμα κανονικής κλήσης για 60΄΄ χωρίς μήνυμα και μετά ακούει σήμα κατειλημμένου.

Πηγη : Wind

 
 OTE


Τεχνική Εξυπηρέτηση Πελατών

121
ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΒΛΑΒΩΝ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΗΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ PSTN, ISDN BRA, ADSL όταν καλείτε από σταθερό τηλέφωνο ΟΤΕ. (ατελώς για όλη την Ελλάδα)
Ώρες Λειτουργίας: Καθημερινά 07:00-22:00 Σάββατο-Κυριακή -Αργίες: 08:00-14:00
13888
ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΒΛΑΒΩΝ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΗΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ PSTN, ISDN BRA, ADSL όταν καλείτε από κινητό τηλέφωνο ή από σταθερό τηλέφωνο εκτός ΟΤΕ.
Ώρες Λειτουργίας: Καθημερινά 07:00-22:00 Σάββατο-Κυριακή -Αργίες: 08:00-14:00
1242
Για θέματα εξοπλισμού και εγκατάστασης ADSL modems. (αστική χρέωση για όλη την Ελλάδα)
Ώρες Λειτουργίας: 24 ώρες το 24ωρο
1303
Τεχνική εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών(Ατελώς για δίκτυο ΟΤΕ)
Ωρες λειτουργίας: 24 ώρες το 24ωρο
13818
OTEbusiness Customer Service
Τεχνική εξυπηρέτηση Επιχειρησιακών Πελατών (Ατελώς για δίκτυο ΟΤΕ)
Ώρες λειτουργίας: 24 ώρες το 24ωρο
801-11-35555
Για προβλήματα σχετικά με τη σύνδεσή σας στο internet καλέστε με αστική χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο.
Για online πληροφορίες και θέματα υποστήριξης, επισκεφτείτε τη σελίδα www.otenet.gr/hd




Εξυπηρέτηση πελατών

13888
ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ
Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 - 22:00, Σάββατο 09:00 - 15:00
13818
OTEbusiness Customer Service Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08.00-22.00 (ατελώς απο όλη την Ελλάδα)
11888
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ
24ωρη Εξυπηρέτηση
13888
ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΒΛΑΒΩΝ ΟΤΕ όταν καλείτε από κινητό τηλέφωνο ή σταθερό τηλέφωνο εκτός ΟΤΕ
Ώρες Λειτουργίας: Καθημερινά 07:00-22:00 Σάββατο-Κυριακή -Αργίες: 08:00-14:00
18855
ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΩΦΩΝ
24ωρη Εξυπηρέτηση
112
ΕΝΙΑΙΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΗΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
24ωρη Εξυπηρέτηση
1305
ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΟΤΕ
Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 21.00 (Ατελώς)
1502
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ώρες Λειτουργίας: Καθημερινά 08.00 - 18.00



 Τα προγουμενα απο ΟΤΕ 
ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ : 134 


TΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ Ενεργοποίηση: *62#
Επιβεβαίωση: *#62#
Ακύρωση: #62#

ΦΡΑΓΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ :  *34*1453*02#
ΚΩΔΙΚΟΣ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ :  #34*1453#     ΣΗΚΩΜΕΝΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ

ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ : * 43 #
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ : * # 43 #
ΑΚΥΡΩΣΗ : # 43 #

ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ

R1 Κλείνετε τον πρώτο συνομιλητή σας για να περάσετε στον δεύτερο
R2 Κρατάτε σε αναμονή τον πρώτο συνομιλητή σας και περνάτε στον δεύτερο
R2 Ξαναγυρίζετε στον πρώτο συνομιλητή σας κρατώντας σε αναμονή τον δεύτερο

Αν η συσκευή σας δεν έχει πλήκτρο R τότε πατήστε είτε το πλήκτρο RECAL ή το FLASH ή στιγμιαία, το άγκιστρο του τηλεφώνου σας και αντίστοιχα το 1 ή το 2


ΕΚΤΡΟΠΗ
Για να εκτρέψετε όλες τις κλήσεις σε άλλον αριθμό χωρίς να χτυπήσει το τηλέφωνό σας(ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΡΟΠΗ) πληκτρολογήστε

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ: * 21 * τον αριθμό που θέλετε να λαμβάνετε τις κλήσεις και #
ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ: # 21 #
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: * # 21 #

Για να εκτρέψετε τις κλήσεις σας μετά από 3-5 κουδουνίσματα(ΕΜΕΣΗ ΕΚΤΡΟΠΗ) πληκτρολογήστε:

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ: * 61 * τον αριθμό που θέλετε να λαμβάνετε τις κλήσεις και #
ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ: # 61 #
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: * # 61 #

Για να εκτρέψετε τις κλήσεις σας όταν η γραμμή σας είναι κατειλημμένη(ΕΚΤΡΟΠΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΟΥ) πληκτρολογήστε:

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ: * 67 * τον αριθμό που θέλετε να λαμβάνετε τις κλήσεις και #
ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ: # 67#
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: * # 67 #


    FORTHNET














Δεν υπάρχουν σχόλια: